Kraj

Agencja Mediafocus przygotowała promocję "Gramy w gramy" dla Aviko

Firma Aviko rozpoczęła loterię promocyjną pod nazwą "Gramy w gramy". Konsumenci wszystkich produktów promocyjnych Aviko (frytek, specjalności ziemniaczanych, pyz, pyz...

Firma Aviko rozpoczęła loterię promocyjną pod nazwą “Gramy w gramy”. Konsumenci wszystkich produktów promocyjnych Aviko (frytek, specjalności ziemniaczanych, pyz, pyz z mięsem, klusek śląskich, kopytek) w zamian za odpowiednią liczbę “gramów” (symboli gramatury produktu wraz z kodem kreskowym wyciętych z tylnej części opakowań promocyjnych) otrzymają unikalne talie kart Piotruś Aviko lub piłki (nożne lub siatkowe). Dodatkowo wśród wszystkich osób biorących udział w promocji rozlosowane będą konsole do gry Nintendo wraz z zestawem gier oraz samochody osobowe. Komunikacja promocji opiera się na wykorzystaniu opakowań promocyjnych (booklety i taśma promocyjna), strony internetowej www.avikopromo.pl, materiałów POS (przegrody lodówkowe oraz standy reklamowe) oraz ogłoszeń prasowych w prasie detalicznej. Dodatkowym wsparciem komunikacyjnym będą tatuaże ze stonką Aviko i informacje o promocji rozdawane podczas akcji animacyjnych przeprowadzanych w sieciach detalicznych. Akcja potrwa do końca czerwca br., całościową obsługą tej akcji zajęła się agencja Mediafocus. (AMS)