Kraj

Nokia rozbudowuje linię N-Gage; planuje wsparcie reklamowe

Fińska Nokia rozbudowuje swoją linię produktową przenośnych konsoli do gier N-Gage, koncern zaprezentował właśnie jej nową wersję N-Gage QD wyposażoną...

Fińska Nokia rozbudowuje swoją linię produktową przenośnych konsoli do gier N-Gage, koncern zaprezentował właśnie jej nową wersję N-Gage QD wyposażoną w nowe funkcje – w gniazdo kart MMC umożliwiające szybką wymianę gier bez konieczności wyłączania urzędzenia, trwalsze baterie, jaśniejszy ekran itp. Jednocześnie Nokia zapowiedziała uruchomienie platformy rozrywkowej N-Gage Arena opartej na łączności komórkowej, dzięki której gracze posługujący się konsolami będą mogli łączyć się z graczami na całym świecie lub z użytkownikami znajdującymi się w pobliżu poprzez połączenia w technologii Bluetooth. Posiadacze starszych modeli N-Gage będą mogli zainstalować oprogramowanie do połączenia z platformą ze stron internetowych Nokii. N-Gage QD, której cena ma wynosić od 99 euro (przy zakupie u operatora GSM) do 199 euro (cena detaliczna), pojawi się w sprzedaży w przyszłym miesiącu. Katarzyna Kluk, marketing communication manager Nokii, powiedziała, że planowane jest wsparcie reklamowe zarówno nowego produktu, jak i platformy N-Gage Arena, jednak termin kampanii i jej zasięg są jeszcze w fazie planowania. Kreację dla Nokii przygotowuje agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa. Wprowadzaniu konsoli N-Gage do sprzedaży pół roku temu towarzyszyła globalna kampania reklamowa – w Polsce miała ona miejsce w prasie, radiu, telewizji, w kinach i na outdoorze. (MB)