Kraj

Socializer dla Colgate-Palmolive

Agencja realizuje działania online związane z marką Palmolive For Men.

Agencja Socializer SA przygotowuje dla Colgate-Palmolive Polska międzynarodową trzymiesięczną kampanię piłkarską w Facebooku dla marki żelu Palmolive For Men. Wspierana jest ona tradycyjnymi działaniami online. Kampania obejmuje siedem rynków europejskich: polski, czeski, słowacki, węgierski, litewski, łotewski i estoński.

Socializer zajmuje się produkcją aplikacji, moderacją stron, zakupem i wysyłką nagród, stworzeniem miniserwisu www.grajwygrywajkibicuj.pl oraz kreacją do kampanii internetowej.

Ważnym elementem kampanii jest akcja prosprzedażowa – na opakowaniach produktów umieszczone są kody promocyjne, które po wprowadzeniu do aplikacji w Facebooku uprawniają do odbioru prezentu (20 tys. piłkarskich breloczków do rozdania na siedmiu rynkach).

Przy moderacji zagranicznych stron Socializer SA podpisał stosowne umowy partnerskie m.in. z Socialbakers.com. Zakupem mediów do kampanii na wszystkich rynkach zajmuje się dom mediowy MEC Interaction.

Według danych Kantar Media ubiegłoroczne wydatki reklamowe Colgate-Palmolive wyniosły 55,145 mln zł (dane cennikowe). Oznacza to, że marketer obciął budżet reklamowy w porównaniu z rokiem 2010 o 30 proc., wydając 81,66 mln zł.