Kraj

Almette wraca do telewizji

Od września marka Hochlandu wznowiła działania w telewizji.

Almette wraca do telewizji
Od września wystartowała kolejna telewizyjna kampania reklamowa dla Almette. Jest to kontynuacja poprzednich działań dla brandu, które mają na celu podkreślenie walorów: jak przekonuje producent, to serek twarogowy bez zagęstników, barwników i konserwantów.
Kampania będzie realizowana w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych. Kampania potrwa do połowy października. Zaplanowanych jest ponad 4100 emisji spotu, które mają zagwarantować ponad 49 milionów kontaktów. Większość reklam zostanie wyemitowanych w prime time, tj. pomiędzy godz. 18:30 a 23:00.
Twórcą sporu reklamowego, który jest wykorzystywany w ramach tej kampanii, jest agencja Change Integrated, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
 
Ser Almette znajdujący się w portfelu marek Hochland jest obecny na polskim rynku od 1995 roku. Wyróżnikiem produktowym od ub.r. jest hasło “3 x bez” (bez konserwantów, bez barwników oraz bez zagęstników).