Kraj

"Bileciki do kontroli" Croppa na Androidzie

Rozszerzenie kampanii kuponowej o kanał mobilny daje możliwość geotargetowania.

"Bileciki do kontroli" Croppa na Androidzie
Akcja “Bileciki do kontroli”, realizowana przez markę Cropp od ponad dwóch lat, posiada teraz dodatkowo wersję mobilną. Aplikacja jest rozszerzeniem kampanii promocyjnej nagrodzonej w konkursie Mixx Awards 2010 w kategorii lojalność wobec brandu.

Projekt polega na zbieraniu kuponów rabatowych, tak zwanych bilecików. Kupony te można uzyskać, zostając subskrybentem newslettera, fanem marki w Facebooku oraz robiąc zakupy za kwotę powyżej 100 zł w salonach lub e-sklepie Croppa.

Aplikacja ma kilka zastosowań. Pierwszym z nich jest możliwość otrzymania kolejnego “bilecika” oraz zebrania wszystkich zdobytych do tej pory w jednym miejscu zwanym skarbonką. Ułatwia to korzystanie ze zniżek, przyspiesza także pracę sprzedawców w salonach Croppa. Drugim zastosowaniem jest wysyłka najświeższych informacji i newsów do użytkowników Cropp Mobile. Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość geotargetowania newsów do wybranych lokalizacji, co może mieć zastosowanie w prowadzeniu różnego rodzaju akcji promocyjnych, gier miejskich itp.

Dodatkowo aplikacja zawiera kompletną listę salonów Croppa z danymi adresowymi i kontaktowymi, a także wyszukiwarkę salonów, w tym pięciu najbliższych.

Autorem aplikacji oraz innych narzędzi online wykorzystywanych w kampanii jest agencja interaktywna Zjednoczenie.com.