Akcja “Bileciki do kontroli”, realizowana przez markę Cropp od ponad dwóch lat, posiada teraz dodatkowo wersję mobilną. Aplikacja jest rozszerzeniem kampanii promocyjnej nagrodzonej w konkursie Mixx Awards 2010 w kategorii lojalność wobec brandu.
Projekt polega na zbieraniu kuponów rabatowych, tak zwanych bilecików. Kupony te można uzyskać, zostając subskrybentem newslettera, fanem marki w Facebooku oraz robiąc zakupy za kwotę powyżej 100 zł w salonach lub e-sklepie Croppa.
Aplikacja ma kilka zastosowań. Pierwszym z nich jest możliwość otrzymania kolejnego “bilecika” oraz zebrania wszystkich zdobytych do tej pory w jednym miejscu zwanym skarbonką. Ułatwia to korzystanie ze zniżek, przyspiesza także pracę sprzedawców w salonach Croppa. Drugim zastosowaniem jest wysyłka najświeższych informacji i newsów do użytkowników Cropp Mobile. Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość geotargetowania newsów do wybranych lokalizacji, co może mieć zastosowanie w prowadzeniu różnego rodzaju akcji promocyjnych, gier miejskich itp.
Dodatkowo aplikacja zawiera kompletną listę salonów Croppa z danymi adresowymi i kontaktowymi, a także wyszukiwarkę salonów, w tym pięciu najbliższych.
Autorem aplikacji oraz innych narzędzi online wykorzystywanych w kampanii jest agencja interaktywna Zjednoczenie.com.