Agencja reklamowa Grey przygotowała dwie nowe realizacje dla firmy P4, operatora sieci komórkowej Play. Zgodnie z naszymi wcześniejszymi nieoficjalnymi informacjami do reklam Playa powraca znany prezenter Kuba Wojewódzki.
Jak mówi Urszula Mucha odpowiedzialna za komunikację marki Play w P4, wielu konsumentów wciąż uważa, że sieć Play ma najgorszy zasięg z czwórki operatorów komórkowych. A jak przekonuje Mucha, to już nieprawda – poza własną siecią Play korzysta także z nadajników Plusa oraz Orange (z tymi operatorami ma umowy o tzw. roamingu wewnętrznym). To właśnie ma podkreślać nowa kampania reklamowa.
Równolegle Play startuje także z kampanią reklamową pokazującą, że Play jest partnerem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Jurka Owsiaka i dzięki temu klienci Play mogą wspomagać WOŚP. Operator przekazuje Orkiestrze np. 5 proc. wartości doładowań.
Kreację ATL tej kampanii także przygotowała agencja reklamowa Grey, internetową – agencja K2, produkcję zrealizowało studio Prime Time, zaś postprodukcję – studio Orka.
Planowaniem i zakupem mediów dla P4 zajmuje się dom mediowy MediaCom.
Na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach przez kilka najbliższych tygodni będą także eksponowane wizerunkowe reklamy Playa, w których operator chwali się, iż z jego usług korzysta już 7 mln klientów – o wynikach operacyjnych i finansowych P4 za ub.r. pisaliśmy we wczorajszym wydaniu MMP24.