Kraj

Grey przygotował dla Playa dwie kampanie [WIDEO]

Kuba Wojewódzki promuje zasięg sieci Play, a zakonnice i rockersi zachęcają do pomagania dzieciom.

Agencja reklamowa Grey przygotowała dwie nowe realizacje dla firmy P4, operatora sieci komórkowej Play. Zgodnie z naszymi wcześniejszymi nieoficjalnymi informacjami do reklam Playa powraca znany prezenter Kuba Wojewódzki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIB0vIqziVng%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Jak mówi Urszula Mucha odpowiedzialna za komunikację marki Play w P4, wielu konsumentów wciąż uważa, że sieć Play ma najgorszy zasięg z czwórki operatorów komórkowych. A jak przekonuje Mucha, to już nieprawda – poza własną siecią Play korzysta także z nadajników Plusa oraz Orange (z tymi operatorami ma umowy o tzw. roamingu wewnętrznym). To właśnie ma podkreślać nowa kampania reklamowa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-35J97xjTQo%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Równolegle Play startuje także z kampanią reklamową pokazującą, że Play jest partnerem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Jurka Owsiaka i dzięki temu klienci Play mogą wspomagać WOŚP. Operator przekazuje Orkiestrze np. 5 proc. wartości doładowań.

Kreację ATL tej kampanii także przygotowała agencja reklamowa Grey, internetową – agencja K2, produkcję zrealizowało studio Prime Time, zaś postprodukcję – studio Orka.

Planowaniem i zakupem mediów dla P4 zajmuje się dom mediowy MediaCom.

Na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach przez kilka najbliższych tygodni będą także eksponowane wizerunkowe reklamy Playa, w których operator chwali się, iż z jego usług korzysta już 7 mln klientów – o wynikach operacyjnych i finansowych P4 za ub.r. pisaliśmy we wczorajszym wydaniu MMP24.

Grey przygotował dla Playa dwie kampanie [WIDEO]