Kraj

Black Red White promuje obniżki

Marcowa kampania wykorzystuje m.in. kody QR.

Ruszyła kolejna akcja promocyjna grupy meblarskiej Black Red White. Wiele produktów objęto obniżkami nawet do 30 proc.

Marcową akcję promocyjną wspiera 15-sekundowy spot telewizyjny emitowany w największych polskich stacjach telewizyjnych. Uzupełnieniem kampanii “Promocja marzec 2012” są również reklama radiowa i działania w internecie. Ponadto akcję wspierają reklamy na nośnikach outdoorowych oraz materiały POSM w punktach sprzedaży.

Black Red White w kampanii marcowej wykorzystuje kody QR – rozwiązanie jest skierowane do posiadaczy urządzeń mobilnych. Wystarczy zeskanować kod za pomocą smartfona, aby dowiedzieć się więcej na temat wybranych produktów, pobrać gazetkę promocyjną, obejrzeć prezentację szaf Koda w 3D oraz najnowszą reklamę Black Red White.

Kreację spotu reklamowego opracowała agencja Brasil. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Dział marketingu Black Red White przygotował koncepcję graficzną gazetki promocyjnej oraz kampanii internetowej.

Jak wynika z danych Kantar Mediów, Black Red White w 2011 roku wydał na reklamy ponad 33,3 mln zł (dane cennikowe).