Kraj

Burn współpracuje z Davidem Guettą

Marka prowadzi akcję wizerunkowo-sprzedażową z użyciem social mediów.

Rozpoczął się konkurs marki Burn, w którym do wygrania jest dwuosobowe zaproszenie do Paryża na koncert Davida Guetty. Jest on globalnym ambasadorem marki Burn. Guetta wystąpi na żywo przed laureatami konkursu dla konsumentów na paryskim stadionie Bercy.

Zadaniem każdego uczestnika jest jak najszybsze ułożenie na stronie WWW zmiksowanego zdjęcia na puszce Burn. Każdego dnia osoba, która zajmie pierwsze miejsce w rankingu, wygrywa bilet na paryski koncert Davida Guetty. Kolejna dziesiątka użytkowników, którym najsprawniej poszło układanie fotografii, codziennie jest nagradzana albumami “Nothing but the beat” Davida Guetty. Warunkiem uczestnictwa w akcji jest bycie fanem marki Burn w Facebooku.

Za koncepcję i realizację konkursu odpowiada agencja IQ Marketing. Projekt strony internetowej oraz grę stworzyła agencja interaktywna AtomClick. AtomClick odpowiada również za kreację kampanii internetowej oraz murali, które pojawiły się w Warszawie, we Wrocławiu, w Krakowie i Katowicach.

Burn z portfolio Coca-Coli należy do wartego ok. 700 mln zł segmentu napojów energetycznych. Konkuruje z takimi brandami, jak Red Bull, Black Energy Drink (FoodCare) i Tiger (Maspex Wadowice).