Kraj

Agencja Reklamy Polskiego Radia z nowym pakietem reklamowym

Nowa oferta obejmuje Jedynkę, Trójkę i Czwórkę.

Agencja Reklamy Polskiego Radia wprowadza do sprzedaży nowy produkt – pakiet Trójwymiar PR, który tworzą stacje Polskiego Radia: Jedynka, Trójka i Czwórka.

Trójwymiar PR to produkt adresowany głównie do klientów realizujących kampanie kierowane do bardzo atrakcyjnej reklamowo grupy odbiorców – konsumentów powyżej 25. roku życia, z wykształceniem średnim lub wyższym mieszkających w miastach. Zaletą nowego pakietu Agencji Reklamy Polskiego Radia mają być niskie koszty dotarcia w wielu kluczowych grupach docelowych. Jak podaje Agencja Reklamy, w grupie dyrektorzy, wolne zawody, właściciele firm, miasta – komercyjna stacja wiodąca ma o blisko dwa razy wyższe CPP (dni powszednie, godz. 6-20, fala: listopad 2011 – styczeń 2012) niż pakiet Trójwymiar PR.

– Wierzymy, że podobnie jak istniejące już produkty z udziałem stacji Polskiego Radia Trójwymiar PR zostanie dobrze oceniony i przychylnie przyjęty przez wielu reklamodawców jako dobre i ciekawe rozwiązanie. Ufam, że klienci docenią ofertę, szczególnie pod kątem kosztów dotarcia, pozycjonowania do atrakcyjnych reklamowo grup celowych oraz skuteczności przekazu wynikającej z niskiego szumu reklamowego – mówi Wojciech Piwocki, dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia.