Kraj

Maspex szykuje wsparcie Nexta

Producent napojów pod marką Tymbark planuje wsparcie swojej nowości produktowej.

Maspex szykuje wsparcie Nexta
Grupa Maspex Wadowice, producent m.in. napojów marki Tymbark, poszerza ich linię, wprowadzając do sprzedaży napoje o nazwie Next. Maspex oferuje je w trzech wariantach smakowych: zielonoherbaciana cytryna z limonką, zielonoherbaciana żurawina z grejpfrutem oraz zielonoherbaciana brzoskwinia z cytryną. Półlitrowe butelki tych napojów będą kosztować 2,49 zł. Według producenta uwagę konsumentów mają zwracać nie tylko oryginalne smaki, ale także samo opakowanie: rysowane owoce, jasna, pastelowa kolorystyka i dopasowana typografia.

Dorota Liszka, rzeczniczka Maspeksu Wadowice, mówi, że Next będzie mocno wspierany reklamowo, jak każda duża nowość wprowadzana przez Tymbark.

Od dwóch tygodni Maspex prowadzi szeroko zakrojoną kampanię reklamową soków marki Tymbark (pisaliśmy o niej tutaj). Jej kreację przygotowała agencja reklamowa 303, planowaniem i zakupem mediów dla Maspeksu zajmuje się dom mediowy ZenithOptimedia.