Kraj

Samsung promuje swoje Ultrabooki

Reklamy podkreślają wygodę ich użytkowania.

Samsung promuje swoje Ultrabooki
Samsung Electronics Polska w prasie, internecie i na outdoorze promuje swoje notebooki z serii 5 Ultra. Ich cechami charakterystycznymi są niewielkie gabaryty i waga przy zachowaniu niezłych parametrów technicznych.

Reklamy podkreślają wydajność (do 6,5 godziny pracy na baterii), lekkość, wygląd oraz szybkie uruchamianie urządzenia. Ultrabooki Samsunga nie są jednak tanie – za 13-calowy model producent żąda blisko 3,5 tys. zł, nieco większy (14-calowy) i lepiej wyposażony model kosztuje zaś blisko 3,9 tys. zł.

Kampania prowadzona jest w prasie ogólnopolskiej (dzienniki, tygodniki opinii, magazyny lifestyle’owe), internecie (portale, serwisy technologiczne oraz biznesowe, media społecznościowe) a także na outdoorze w wybranych miastach (Wrocław, Warszawa, Kraków, Poznań).

Za kreację kampanii odpowiada agencja Cheil, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Ultrabook to marka wykreowana przez firmę Intel. Komputery, które mają prawo nosić to miano, muszą mieć odpowiednio małe wymiary i dużą wydajność. Wtedy otrzymują certyfikat od firmy Intel. Ultrabooki zaprezentowało już kilku producentów.