Przetargi

Aviva wybrała Opus B

Przetarg na obsługę roczną ubezpieczyciela został rozstrzygnięty.

Grupa Aviva rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową marki, w którym uczestniczyły cztery agencje. W finale Opus B wygrała z Publicisem. Do tej pory marketera obsługiwała agencja PZL.

– Podjęliśmy decyzję o rozpoczęciu współpracy z agencją Opus B. Będzie ona odtąd obsługiwać budżety reklamowe wszystkich spółek naszej grupy w Polsce – mówi Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Aviva ds. marketingu. Opus B będzie również brała udział w globalnym projekcie, którego celem jest dalszy rozwój marki.

Pierwsze działania przygotowane we współpracy z wybraną agencją zaplanowane są na maj.

Planowaniem i zakupem mediów dla Avivy od początku 2011 roku zajmuje się dom mediowy ZenithOptimedia, wyłoniony w drodze przetargu globalnego. 

 Aviva należy do liderów rynku ubezpieczeń i obsługuje w Polsce ponad 3 miliony klientów.