Przetargi

Jurajska kończy przetarg na obsługę budżetu reklamowego

Spółdzielnia Pracy "Jurajska" kończy procedury przetargu na obsługę reklamową marki wody mineralnej Jurajska. Jak powiedział Andrzej Sapeta, kierownik marketingu SP...

Spółdzielnia Pracy “Jurajska” kończy procedury przetargu na obsługę reklamową marki wody mineralnej Jurajska. Jak powiedział Andrzej Sapeta, kierownik marketingu SP Jurajska, powiedział, że firma wybrała już agencję reklamową, ale ponieważ kontrakt nie został jeszcze podpisany, jej nazwa nie zostanie ujawniona. Wysokości budżetu, którego dotyczył przetarg, nie podano. Sapeta dodał jednak, że wydatki reklamowe na markę wody Jurajska będą porównywalne do ubiegłorocznych. Według firmy Expert Monitor w 2003 r. wydatki te zamknęły się kwotą 5,2 mln zł, z czego na reklamę telewizyjną wydano 4,8 mln zł. Wówczas pierwszą ogólnopolską kampanię wody Jurajska przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa wraz z domem mediowym Brand Connection. Scholz & Friends Warszawa znalazła się wśród agencji zaproszonych do tegorocznego przetargu. Wraz z wyborem agencji kreatywnej SP Jurajska zamierza wybrać dom mediowy, który zaplanuje i kupi media do kampanii. Prawdopodoobnie będzie to dom mediowy rekomendowany przez zwycięską agencję. Sapeta nie chciał zdradzić, czy kontrakt będzie dotyczył jednego projektu, czy długofalowej współpracy. Działania reklamowe przygotowane przez agencję wybraną w przetargu rozpoczną się w drugiej połowie maja br. (PR)