Firma Amica Wronki SA, producent sprzętu AGD, przygotowuje się do zmiany wizerunku marki Amica. Obecnie rozpoczyna się projekt badawczy realizowany wraz z firmą Pentor, którego wyniki będą miały zasadniczy wpływ na kierunek modyfikacji wizerunku marki. “Przyszłą strategię oprzemy w dużej mierze na wnioskach płynących z tych ilościowych i jakościowych badań. Pentor przeprowadzi dla nas ponad 1000 wywiadów z bardzo szczegółową ankietą zawierającą kilkadziesiąt zagadnień” – mówi Przemysław Grodzki, menedżer ds. komunikacji marketingowej w Amica Wronki SA. Badanie zakończy się za dwa-trzy tygodnie. Nowa strategia będzie tworzona we współpracy z agencją reklamową Just, która wygrała w tym roku przetarg na obsługę reklamową marki Amica. Pierwszym efektem pracy agencji kreatywnej jest uruchamiana właśnie prasowa kampania produktowa, która obejmie prasę branżową i tytuły wnętrzarskie. Do czasu bardziej intensywnych działań zaplanowanych na jesień producent zamierza podtrzymywać obecność marki w mediach. “Layouty prasowe są już spójne z ogólnymi założeniami dotyczącymi naszego wizerunku, a konkretnie takimi cechami jak wysoka jakość, solidność, trwałość, niezawodność. W przyszłej kampanii ATL pojawią się cechy bardziej wyróżniające nas na tle konkurencji” – wyjaśnia Przemysław Grodzki. W najbliższym czasie rozpoczną się rozmowy z kilkoma domami mediowymi na temat obsługi kampanii reklamowej Amiki w zakresie planowania i zakupu mediów. (PR)