Kraj

Amica zmodyfikuje wizerunek, startuje kampania prasowa

Firma Amica Wronki SA, producent sprzętu AGD, przygotowuje się do zmiany wizerunku marki Amica. Obecnie rozpoczyna się projekt badawczy realizowany...

Firma Amica Wronki SA, producent sprzętu AGD, przygotowuje się do zmiany wizerunku marki Amica. Obecnie rozpoczyna się projekt badawczy realizowany wraz z firmą Pentor, którego wyniki będą miały zasadniczy wpływ na kierunek modyfikacji wizerunku marki. “Przyszłą strategię oprzemy w dużej mierze na wnioskach płynących z tych ilościowych i jakościowych badań. Pentor przeprowadzi dla nas ponad 1000 wywiadów z bardzo szczegółową ankietą zawierającą kilkadziesiąt zagadnień” – mówi Przemysław Grodzki, menedżer ds. komunikacji marketingowej w Amica Wronki SA. Badanie zakończy się za dwa-trzy tygodnie. Nowa strategia będzie tworzona we współpracy z agencją reklamową Just, która wygrała w tym roku przetarg na obsługę reklamową marki Amica. Pierwszym efektem pracy agencji kreatywnej jest uruchamiana właśnie prasowa kampania produktowa, która obejmie prasę branżową i tytuły wnętrzarskie. Do czasu bardziej intensywnych działań zaplanowanych na jesień producent zamierza podtrzymywać obecność marki w mediach. “Layouty prasowe są już spójne z ogólnymi założeniami dotyczącymi naszego wizerunku, a konkretnie takimi cechami jak wysoka jakość, solidność, trwałość, niezawodność. W przyszłej kampanii ATL pojawią się cechy bardziej wyróżniające nas na tle konkurencji” – wyjaśnia Przemysław Grodzki. W najbliższym czasie rozpoczną się rozmowy z kilkoma domami mediowymi na temat obsługi kampanii reklamowej Amiki w zakresie planowania i zakupu mediów. (PR)