Kraj

Aflofarm wspiera suplement Simpliq [wideo]

Marketer poza TV, prasą i radiem zastanawia się nad kampanią w internecie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOtM6HO-cP1M%22%7D
Producent farmaceutyków Aflofarm prowadzi kampanię reklamową suplementu diety Simpliq.

Działania reklamowe odbywają się w telewizji, radiu i prasie. Agnieszka Ogorzałek, brand manager Simpliq, w rozmowie z nami stwierdziła, że Aflofarm zastanawia się też nad wsparciem marki w internecie.

Za kreację odpowiada marketer we własnym zakresie. Ogorzałek, mówiąc o wsparciu online, powiedziała, że nawet jeśli do tego dojdzie, to również zrealizują to samodzielnie. Media planuje i kupuje dla Aflofarmu Mindshare.