Kraj

DDB Warszawa zrealizowała czwarty spot akcji "parasolowej" Tyskiego

Agencja reklamowa DDB Warszawa przygotowała kolejny, czwarty w tym roku film reklamowy piwa Tyskie należącego do portfolio Kompanii Piwowarskiej SA...

Agencja reklamowa DDB Warszawa przygotowała kolejny, czwarty w tym roku film reklamowy piwa Tyskie należącego do portfolio Kompanii Piwowarskiej SA (KP SA). Spot jest częścią rozpoczętej w 2004 r. kampanii wizerunkowej marki, która swoje przesłanie opiera na 375. rocznicy Browarów Tyskich należących obecnie do KP SA. W najbliższą niedzielę rozpocznie się emisja filmu zatytułowanego “Londyn” (długość 45 sekund). “Film jest niejako przypieczętowaniem rocznicy. Dowodem, że 375-letnia tradycja Browarów Tyskich przełożyła się na jakość. Film opowiada o nagrodach, które Tyskie zdobyło w prestiżowym konkursie w Londynie – złoty medal i Grand Prix” – twierdzi Angelika Kuśnierz, senior account manager DDB Warszawa. Pierwszy film w emisji pt. “Nowy Jork” nawiązywał do powstania browarów. Rozwinięciem kampanii były dwa kolejne pt. “Edison” i “Napoleon”. Reklama w telewizji jest wspierana obecnie kampanią reklamową w prasie. W maju br. rozpocznie się ekspozycja reklam na nośnikach reklamy zewnętrznej. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Spot został wyprodukowany w studiu Tango Production. Za powstanie filmu odpowiada zespół kreatywny DDB Warszawa w składzie: Marcin Mroszczak, dyr. kreatywny, Michał Sabliński, reżyser, Danny Hiele, zdjęcia, Dorota Brewińska, scenografia, i Dorota Roqueplo, kostiumy. (JP)