Kraj

Animowane jeżyki po raz pierwszy w kampanii [wideo]

Cel - zbudować skojarzenie marki z przyjemnością.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fvq7AJNVfBf4%26feature%3Drelated%22%7D
Pod hasłem „Poznaj przyjemność totalną!” wystartowała telewizyjna kampania reklamowa marki Jeżyki (Jutrzenka Colian).

Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy. Jej celem jest zbudowanie skojarzenia marki Jeżyki z uczuciem przyjemności towarzyszącej szczęśliwym chwilom, a także prezentacja nowej linii ciastek Jeżyki Dark Cocoa oraz Jeżyki Dark Cherry w ciemnej, deserowej czekoladzie marki Goplana.

Spoty reklamowe będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, TVN, oraz w kanałach tematycznych (m.in. Polsat Film, Polsat Play, TVN Turbo, TVN Siedem, TVN Style, TVN Meteo).

Po raz pierwszy w historii marki Jeżyki w komunikacji reklamowej wykorzystano animowane postacie jeżyków, które obrazują unikatową cechę produktu – “najeżoną” formę ciastka.

Spot reklamowy kontynuuje przekaz promocyjny marki oparty na sloganie “Jeżyki najeżone bakaliami”, podkreślającym bogactwo i różnorodność składników zawartych w produktach.

Kampania jest adresowana do kobiet i mężczyzn w wieku 15-45 lat, z wykształceniem średnim i wyższym, mieszkańców dużych i średnich miast, osób dynamicznych i aktywnych, szukających nowych doświadczeń i oczekujących intensywnych doznań smakowych.

 Za kampanię odpowiada agencja 4Frame, za planowanie i zakup mediów – Universal McCann.