Pod hasłem „Poznaj przyjemność totalną!” wystartowała telewizyjna kampania reklamowa marki Jeżyki (Jutrzenka Colian).
Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy. Jej celem jest zbudowanie skojarzenia marki Jeżyki z uczuciem przyjemności towarzyszącej szczęśliwym chwilom, a także prezentacja nowej linii ciastek Jeżyki Dark Cocoa oraz Jeżyki Dark Cherry w ciemnej, deserowej czekoladzie marki Goplana.
Spoty reklamowe będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, TVN, oraz w kanałach tematycznych (m.in. Polsat Film, Polsat Play, TVN Turbo, TVN Siedem, TVN Style, TVN Meteo).
Po raz pierwszy w historii marki Jeżyki w komunikacji reklamowej wykorzystano animowane postacie jeżyków, które obrazują unikatową cechę produktu – “najeżoną” formę ciastka.
Spot reklamowy kontynuuje przekaz promocyjny marki oparty na sloganie “Jeżyki najeżone bakaliami”, podkreślającym bogactwo i różnorodność składników zawartych w produktach.
Kampania jest adresowana do kobiet i mężczyzn w wieku 15-45 lat, z wykształceniem średnim i wyższym, mieszkańców dużych i średnich miast, osób dynamicznych i aktywnych, szukających nowych doświadczeń i oczekujących intensywnych doznań smakowych.
Za kampanię odpowiada agencja 4Frame, za planowanie i zakup mediów – Universal McCann.