M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

George Clooney w kolejnej kampanii Nespresso (wideo)

Beata Goczał | 15 marca 2012, 06:00

Nestle wykorzystuje wizerunek aktora w promocji marki w Polsce.

W najbliższy poniedziałek Nestle rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej marki Nespresso działającej w sektorze kawy porcjowanej.

Wiosenna kampania jest kontynuacją działań z jesieni ub.r., kiedy to marketer po raz pierwszy przeprowadził w Polsce działania reklamowe w telewizji, o czym pisaliśmy tutaj.

Najnowszy spot, zatytułowany "The Swap” ("Zamiana"), jest kontynuacją międzynarodowych działań marketingowych marki. Reklama z udziałem jej wieloletniego ambasadora George'a Clooneya została stworzona przez IPG Group (Lowe Paris) przy współpracy z Grantem Heslovem, wielokrotnie nominowanym do Oscara reżyserem, producentem i scenarzystą.

- Spot ma na celu pokazanie, że Nespresso oferuje każdemu indywidualny, unikatowy sposób cieszenia się kawą, zależnie od tego, jakie smaki preferuje. George Clooney to postać powszechnie kojarzona z marką, a jego zamiłowanie do wyjątkowej kawy podziela rzesza koneserów na całym świecie – komentuje Joanna Turczyk, marketing manager Nespresso w Polsce.

W spocie u boku George'a Clooneya występuje panna Volluto, która przez pomyłkę zamiast swojego bagażu zabrała z lotniska walizkę z tajemniczym wyposażeniem, w tym z kawą Decaffeinato Intenso, a nie jej ulubioną - Volluto. Kiedy spotykają się w butiku Nespresso, by wymienić walizki, panna Volluto wyraża zdziwienie, które Clooney - przywykły do wrażenia, jakie robi na fanach - błędnie interpretuje. Nie zdaje sobie sprawy, że piękna kobieta w rzeczywistości jest zaskoczona jego wyborem dotyczącym rodzaju kawy.

Najnowszy spot Nespresso będzie można zobaczyć na antenie największych polskich stacji telewizyjnych oraz  na kanałach tematycznych od 19 marca br. 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,