Kraj

Grupa Walk i EmLab dla TEDxWarsaw

Wydarzenie przygotuje EmLab, reklamę, PR i social media - Grupa Walk.

TEDx to interdyscyplinarne spotkania organizowane pod marką TED przez pasjonatów na całym świecie. W ramach współpracy agencje należące do Walk odpowiadają za przygotowanie identyfikacji wizualnej oraz działania komunikacyjne wydarzenia. Samym przygotowaniem konferencji zajmie się agencja eventowa EmLab.

Tegoroczna konferencja odbędzie się 22 marca br. w Multikinie Złote Tarasy. Wśród prelegentów TEDxWarsaw 2012, którego hasłem przewodnim jest “Inspire to be inspired”, znaleźli się m.in.: designer i wynalazca Tom Bieling, alpinistka Anna Lichota, naczelny rabin Polski Michael Schudrich i dziennikarka Karolina Sulej. Udział w konferencji jest bezpłatny. Wydarzenie będzie również transmitowane w internecie.

Działania public relations związane z konferencją TEDxWarsaw 2012 realizuje agencja Walk PR. Kreację oraz produkcję materiałów brandingowych organizatorzy powierzyli Walk Creative. Natomiast komunikację w mediach społecznościowych prowadzi Walk Social Media. Tegoroczna współpraca to kolejny projekt realizowany przez Walk dla TEDxWarsaw.

TEDxWarsaw jest niezależnie organizowanym wydarzeniem pod marką TED, dającym lokalnej społeczności możliwość wspólnej analizy i dyskusji na temat przedstawionych zagadnień, obejmujących szeroką tematykę idei uznanych za warte popularyzowania. Spotkania TEDx odbywają się na całym świecie – w Dubaju, Londynie, Amsterdamie, Tokio czy Warszawie. Pierwsze spotkanie TEDxWarsaw zostało zorganizowane w 2010 r.