Kraj

Lisner wspiera linię Salateria [wideo]

Głównym bohaterem spotu jest królik szukający świeżych warzyw m.in. w muzeum i chłodni.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZVZVM_P5LJ4%22%7D
Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Salateria pod hasłem “Lisner. Zdrów jak ryba”. Akcja potrwa 11 tygodni.

Spot “Królik” widzowie zobaczą w TVN, TVP, Polsacie oraz pakietach Atmedia i Discovery. Na ekranie pojawią się 30-sekundowe wersje reklamy i jej 15-sekundowe skróty.

Salateria to submarka sałatek firmy Lisner. Linia obejmuje 21 smaków sałatek warzywnych, rybnych i mięsnych,

Autorem spotu jest agencja reklamowa GPD Advertising. Media kupił i zaplanował dom mediowy MEC.