Kraj

Canal+ Cyfrowy rozwija wewnętrzny dział kreatywny

Równolegle z powtórnie prowadzonym przetargiem trwa rozbudowywanie własnych struktur kreatywno-strategicznych.

Canal+ Cyfrowy rozwija dział kreatywny z silnymi kompetencjami strategicznymi. Jak poinformował nas Marek Staniszewski, dyrektor wykonawczy pionu marketingu spółki Canal+ Cyfrowy, struktura składa się głównie z wieloletnich pracowników spółki oraz nowych specjalistów od designu.

–  Canal+ Cyfrowy w ramach wewnętrznych zasobów dysponuje obecnie silnym, eksperckim zespołem, który zajmuje się komunikacją, designem, strategią i badaniami. Teraz szukamy agencji partnera, który odpowiednio uzupełni wewnętrzne struktury marketingowe – mówi Marek Staniszewski. Nie udziela komentarza na pytanie, czy plany rozwoju wewnętrznego działu kreacji oraz zakres jego kompetencji były przyczyną rozwiązania pierwszego przetargu.

Obecnie trwa ponownie rozpisany przetarg, w którym biorą udział agencje: Grey, Lowe GGK, Red8 i Saatchi & Saatchi. W poprzednim przetargu w finale o budżet ten walczyły agencje 303 i PZL. Już w czasie trwania przetargu 303 zrealizowała kampanię reklamową dla tego marketera.

Nowy przetarg to nie tylko nowy zestaw agencji, ale również nowy brief. Nie udało nam się uzyskać informacji na temat tych zmian.