Kraj

Sharp będzie promować "oficjalne" telewizory Euro

Marketer skupi się na odbiornikach o dużych ekranach.

Sharp  – oficjalny sponsor Euro 2012 będzie promować telewizory linii Big Aquos. Noszą one tytuł “oficjalnego telewizora UEFA Euro 2012”. Urządzenia będą miały kampanię w postaci billboardów sponsorskich przy informacjach sportowych w jednym z ogólnopolskich kanałów. Projekt przygotowuje dom mediowy ZenithOptimedia, Linia Big Aquos ma mieć też wsparcie w postaci materiałów POS.

Obok tego lokalnego projektu, Sharp będzie miał w czasie Euro kampanię przygotowaną przez japońską centralę firmy, Bardzo istotnym przedsięwzięciem jest też Sharp Fan Lab. .Pomysł polega na badaniu zachowań kibiców różnych narodowości podczas oglądania meczów. W warszawskiej strefie kibica stanie specjalna ciężarówka ze sprzętem do badań biometrycznych.

Sharp w Polsce jest wśród producentów telewizorów numerem cztery z udziałami wartościowymi na poziomie ok. 8 proc. (dane producenta za rok 2011). Firma oferuje także m.in. sprzęt audio i AGD (kuchnie mikrofalowe, lodówki).