Kraj

Discovery Channel ruszył z kampanią

Za kreację odpowiedzialna jest agencja Ars Thanea.


Discovery Channel ruszył z kampanią
Agencja Ars Thanea przygotowała wiosenną kampanię Discovery Channel na podstawie konceptu “Moc odkrywania” (“Thrill of Discovery”). Kampania obejmuje region Europy Środkowej. W jej ramach promowane są trzy programy Discovery Channel: “Morze złota”, “Więcej niż magia” oraz “Dogonić tornado”, które na wiosnę znajdą się w ramówce kanału.

Kampania obejmuje działania w prasie, internecie (m.in. niestandardowe formaty), a także ambient w jednym z biur partnera dystrybucyjnego Discovery Networks CEEMEA. Agencja przygotowała również kreację do kampanii BtoB skierowanej do klientów Discovery.

Media zaplanował i zakupił Mindshare.

Key visual został przygotowany przez 11-osobowy zespół nadzorowany przez Piotra Jaworowskiego, executive creative directora, a prace nad nim trwały 4 tygodnie. Przy produkcji wykorzystano techniki 2D, 3D oraz materiały z sesji fotograficznej.

Key visual prezentuje połączenie trzech światów obrazujących trzy programy promowane w
kampanii.

Kampania  potrwa do końca kwietnia.