Kraj

Platforma N w stylu orientalnym

Za kreację odpowiedzialna jest Gruppa66 Ogilvy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FI_UtagGiXrI%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej platformy N, w której “en”, ikona marki, wcielił się w rolę mistrza samurajskiego.

Kampania informuje o promocji cenowej dekodera. Kreację przygotowała agencja
Gruppa66 Ogilvy, animację stworzyło studio Human Ark, media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.