Kraj

Lipton angażuje konsumentów

Unilever z pierwszym projektem angażującym konsumentów zielonej i białej herbaty Lipton.

Unilever Polska realizuje dla marki herbat Lipton projekt “Przestrzeń dobrego smaku”. W jego ramach uruchomiono specjalny serwis WWW.

Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku zielonych i białych herbat Lipton w piramidkach, które odznaczają się wyjątkowo lekkim, pozbawionym charakterystycznej goryczki smakiem. Zielone i białe herbaty Lipton w piramidkach zostały wzbogacone owocowo-kwiatowymi dodatkami.

To pierwsza taka akcja marketera obejmująca białe i zielone herbaty Lipton w piramidkach. Wcześniej Unilever realizował projekty angażujące konsumentów dla innych produktów z portfolio Liptona. Pomysłodawcą akcji jest Interactive System.

W ramach projektu realizowany jest konkurs pod hasłem “Zostań konsultantką dobrego smaku”. Mimo że jego nazwa wskazuje, iż adresowany jest wyłącznie do kobiet, to mogą brać w nim udział również mężczyźni. – Jednakże to kobiety częściej dostrzegają benefity zdrowotne wynikające z picia białej i zielonej herbaty oraz doceniają relaks przy filiżance herbaty pozbawionej goryczki – mówi Olga Świtek, brand manager w Unilever Polska.

Aby wziąć udział w konkursie, należy nagrać krótki film wideo (4-6 minut) na jeden z wybranych tematów: Dobry smak w modzie, Twoja podróż w dobrym smaku lub Rozrywka w dobrym smaku, i opublikować go na kanale Liptona w serwisie YouTube. Nagrodą w nim jest miesięczny kontrakt na 2 tys. zł.

Równolegle Unilever prowadzi też konkurs pod hasłem “Quiz dobrego smaku”. W jego ramach na profilu marki w Facebooku oraz serwisie “Przestrzeń dobrego smaku” działają aplikacje konkursowe. Aby wziąć udział w zabawie, należy zarejestrować się w serwisie, a następnie rozwiązać zadania konkursowe. By mieć do nich dostęp, należy zarejestrować paragon potwierdzający zakup herbaty Lipton Celtic Green lub White. Nagrodami w konkursie są bransoletki i torebki damskie.

Za organizację tego konkursu odpowiada agencja V&P, pomysłodawcą całej akcji jest zaś Interactive Systems.

Akcja jest wspierana kampanią internetową pod hasłem “Przestrzeń dobrego smaku”. Za kreację i pomysł odpowiada Interactive Systems, natomiast za zakup mediów – dom mediowy PHD Media Direction.