Kraj

Lowe i Open wzmocnią interactive, zachowają niezależność

Ścisła współpraca obu spółek i akwizycja agencji digital to najbliższe plany grupy.

Agencje Lowe GGK i siostrzana spółka marketingu zintegrowanego Open & Partners będą ściślej współpracować, ale zachowają niezależność. Od niedawna obiema agencjami zarządza jedna osoba – Kinga Grzelewska, która pełni funkcję managing partnera. Wspólny jest także new business, natomiast obsługa klienta i kreacja pozostają odrębne. Dzięki takiemu rozwiązaniu grupa ma zaoferować komunikację 360 stopni. Klienci pozyskani przez Lowe GGK będą mieli możliwość skorzystania z usług digital czy BTL agencji Open, a klientom Open agencja może zaoferować kompetencje ATL. 

Od kilku miesięcy grupa wzmacnia kompetencje digital. W tym zakresie obsługuje m.in. takich klientów jak Chipita (razem z budżetem ATL), Knorr i Ballantine’s (projekt obejmuje też BTL). W najbliższych miesiącach grupa Lowe zamierza sfinalizować akwizycję agencji interaktywnej, ale bliższe szczegóły nie są znane.