Kraj

180heartbeats w rękach Jung von Matta?

Marcin Gaworski, managing director & partner 180heartbeats, nie chciał komentować naszych informacji.

Agencja interaktywna 180heartbeats prawdopodobnie nawiąże współpracę z grupą reklamową Jung von Matt – wynika z naszych nieoficjalnych informacji. 180heartbeats od dłuższego czasu negocjowała warunki sprzedaży z zachodnią agencją.

Marcin Gaworski, managing director & partner 180heartbeats, nie chciał komentować naszych doniesień. Katja Weber z Jung von Matta potwierdziła jedynie, że prowadzą na polskim rynku screening i rozmawiają z kilkoma partnerami.

Wspólna konferencja prasowa agencji 180heartbeats i Jung von Matt została zaplanowana na 30 marca br.

Należy przypomnieć, że w 2008 roku trwały negocjacje Jung von Matta w sprawie zakupu udziałów w spółce Grandes Kochonos, który nie doszedł do skutku.

Jung von Matt ma obecnie biura w pięciu krajach. Klientami agencji są między innymi: Bosch, Mercedes-Benz i Nike.