Kraj

Coca-Cola rusza z promocją Nestea

Koncern przez cały sezon planuje działania promocyjne dla marki Nestea.

Coca-Cola Poland Services rozpoczęła działania reklamowe napojów Nestea. Do sprzedaży został wprowadzony także nowy produkt Nestea Light Lemon. Kampania potrwa przez cały sezon w 2012 roku (marzec-wrzesień).
Komunikacja dotycząca Nestea w tym roku nawiązywać będzie do hasła “Początek czegoś niezwykłego”, wykorzystywanego już w 2011 roku. Celem kampanii jest umocnienie pozycji na rynku ice tea. Według danych firmy na podstawie Nielsena udziały Nestea w kategorii ice tea w roku 2011 wyniosły 35 proc. ilościowo.

Kampania opierać się będzie na TV i internecie. Planowany jest również sampling konsumencki i silne wsparcie sprzedażowe. Przy realizacji kampanii marketer współpracuje z agencją reklamową McCann Erickson i domem mediowym Starcom. Za działania digital odpowiada K2, a za sampling – Euro RSCG 4D. Wartość budżetu nie została podana.