Kraj

Raisio Polska Foods zakończył promocję Masmiksu

Raisio Polska Foods podsumował konsumencką promocję Masmiksu, która trwała od września do listopada br. Rozlosowano nagrody, główną - mieszkanie oraz...

Raisio Polska Foods podsumował konsumencką promocję Masmiksu, która trwała od września do listopada br. Rozlosowano nagrody, główną – mieszkanie oraz ponad 3 tysiące innych. “Liczba zgłoszonych kuponów przeszła nasze oczekiwania. Spodziewaliśmy się stopy zwrotu na poziomie 3 -5 proc., w rzeczywistości była ona znacznie większa tj. 20 proc ” – twierdzi Izabela Lewandowska, brand manager Masmiksu. Najwięcej zgłoszeń napłynęło z okolic Warszawy, Poznania i Gdańska. Konkurs “Mieszkanie na śniadanie” przyczynił się do wzrostu udziału Masmiksu w rynku o ok. 35 proc. -deklaruje producent. Promocja wpłynęła także na wzrost o 15 proc. liczby klientów. Największy -54-proc. wzrost sprzedaży zanotowano w sklepach detalicznych, a 20-proc. w sieciach handlowych. (MK)