Kraj

Maspex wspiera kampanią loterię Tigera (wideo)

Do udziału w akcji zachęcają reklamy w TV i internecie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4I4ZoStVkAo%22%7D

Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła kampanię reklamową akcji promocyjnej marki napojów energetycznych Tiger. O starcie loterii pod hasłem “Zapuszkuj złoto” pisaliśmy w MMP24 z dn. 21 lutego br.

W spocie można zobaczyć tornado pełne nagród, które ma zachęcić do udziału w zabawie. Na wszystkich konsumentów czekają złote puszki o wartości 50 tys. zł każda, 10 tys. pendrive’ów i milion darmowych puszek napoju Tiger. Wystarczy zbierać zawleczki lub nakrętki z promocyjnych opakowań energetyka. 

Spot promocyjny można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych, a także w internecie w portalu YouTube oraz na profilu Tigera w Facebooku.

Za kreację reklam odpowiada agencja Brand Place, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.