Kraj

PKO BP w stanie nieważkości [wideo]

Nowa kampania reklamowa PKO BP promuje kredyty hipoteczne.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQoSeTLFJIWs%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Największy bank detaliczny PKO Bank Polski postanowił zaskoczyć nową ofertą kredytów hipotecznych. Oferuje je bez prowizji za udzielenie i z obniżoną do 0,99 proc. marżą w pierwszym roku spłaty. Aby skorzystać z tych warunków, trzeba złożyć wniosek o kredyt do końca maja br. i podpisać umowę w ciągu miesiąca od decyzji kredytowej banku, a także wykupić dodatkowo ubezpieczenie na wypadek utraty pracy i hospitalizacji na okres czterech lat  To oferta dla tych, którzy mają lub założą w banku dowolny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy.

PKO BP chwali się, że obecnie co czwarty kredyt hipoteczny udzielany jest przez ten bank.

Ofercie towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem “Wyląduj we własnym mieszkaniu”. Kampania wystartowała 1 kwietnia i prowadzona będzie z wykorzystaniem m.in. nowych spotów reklamowych z udziałem Szymona Majewskiego przebywającego z misją kredytową w kosmosie. Filmy emitowane są w głównych stacjach i kanałach tematycznych. Kampania uwzględnia również wiodące portale internetowe oraz materiały BTL w placówkach.

Reklamę przygotowała agencja DDB. Autorem kreacji w internecie jest agencja OS3. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Universal McCann, za planowanie i zakup kampanii w internecie odpowiadają Value Media i Cube Group.