Największy bank detaliczny PKO Bank Polski postanowił zaskoczyć nową ofertą kredytów hipotecznych. Oferuje je bez prowizji za udzielenie i z obniżoną do 0,99 proc. marżą w pierwszym roku spłaty. Aby skorzystać z tych warunków, trzeba złożyć wniosek o kredyt do końca maja br. i podpisać umowę w ciągu miesiąca od decyzji kredytowej banku, a także wykupić dodatkowo ubezpieczenie na wypadek utraty pracy i hospitalizacji na okres czterech lat To oferta dla tych, którzy mają lub założą w banku dowolny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy.
PKO BP chwali się, że obecnie co czwarty kredyt hipoteczny udzielany jest przez ten bank.
Ofercie towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem “Wyląduj we własnym mieszkaniu”. Kampania wystartowała 1 kwietnia i prowadzona będzie z wykorzystaniem m.in. nowych spotów reklamowych z udziałem Szymona Majewskiego przebywającego z misją kredytową w kosmosie. Filmy emitowane są w głównych stacjach i kanałach tematycznych. Kampania uwzględnia również wiodące portale internetowe oraz materiały BTL w placówkach.
Reklamę przygotowała agencja DDB. Autorem kreacji w internecie jest agencja OS3. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Universal McCann, za planowanie i zakup kampanii w internecie odpowiadają Value Media i Cube Group.