Kraj

Winiary szukają jaj

Marka przenosi francuską tradycję świąteczną do Polski.

W związku ze zbliżającymi się świętami wielkanocnymi należąca do Nestle Polska marka kulinariów Winiary  przygotowała dla konsumentów zabawę wielkanocną polegającą na szukaniu pisanek. Służy do tego specjalna gra, która będzie dostępna na platformie mobilnej – w aplikacji Przepisownik oraz Facebooku. Nagrodami w akcji są smartfony, tablety oraz bony karty upominkowe Duka.

Z kolei miłośnicy gotowania, którzy podzielą się swoimi wielkanocnymi przepisami, będą mogli wygrać notebooki, miksery oraz karty upominkowe Duka. O wyborze zwycięzców zdecyduje komisja konkursowa.

Tradycja wielkanocnego szukania jajek pochodzi z Francji, gdzie dzieci w niedzielny poranek zaraz po wstaniu z łóżek biegną do ogródka w poszukiwaniu czekoladowych niespodzianek.

Mobilny konkurs opiera się na korzystaniu w telefonie z darmowej książki kucharskiej Przepisownik. Aplikację można ściągnąć z AppStore oraz Google Play.

Akcję na stronie WWW oraz na platformie mobilnej przygotowała agencja Lemon Sky. Wielkanocne gry marki Winiary są wspierane szeroką kampanią internetową, a dodatkowo konsumenci mogą znaleźć informacje na temat proponowanych w okresie świątecznym aktywności również na wielkanocnych materiałach POS.