W MMP24 z 2 kwietnia br. informowaliśmy o starcie kampanii rebrandingowej Telekomunikacji Polskiej SA, czyli informującej o zmianie marki TP na Orange.
Wczoraj firma ujawniła szczegóły działań reklamowych. Spot pt. “Przeprowadzka” w wersji 30- i 45-sekundowej jest emitowany w telewizji (TVP, Polsat, TVN, tematyczne kanały Atmedia, tematyczne kanały TVN, tematyczne kanały Polsatu, TVP Info) oraz internecie.
W kampanii radiowej Rozum udaje się do wróżki, która każe mu kierować się w stronę pomarańczowego światła. Kampania jest również obecna w prasie – advertoriale wzorowane na wywiady z Sercem i Rozumem, reklamy pojawią się także na nośnikach outdoorowych. Akcji towarzyszą działania ambientowe, virale głosowe zamieszane w YouTube, ogłoszenia (Serce i Rozum proszą o pomoc w przeprowadzce) oraz ciężarówki przeprowadzkowe i taksówki z kartonem przeprowadzkowym na dachu i informacją “Śmigamy do Orange”.
Kampania jest również komunikowana w mediach społecznościowych, na blogu firmowym Orange-TP, w YouTube i Facebooku. Wraz z rozpoczęciem kampanii wprowadzony również został nowy wygląd fan page’a Serca i Rozumu (przejście na Timeline).
Kreację komunikacji ATL przygotowała agencja Publicis, wyprodukował ją FilmIt, za postprodukcję odpowiadał Platige Image. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MEC. Za działania niestandardowe odpowiada agencja ArtGrapgh, a za komunikację w internecie i mediach społecznościowych agencja interaktywna LemonSky (dawniej Adv).