Kraj

TP ujawnia szczegóły przeprowadzki do Orange

Serce i Rozum zabierają ze sobą Panią Piloto, Laptopo i Telefono, mysz oraz owcę Dolores.

W MMP24 z 2 kwietnia br. informowaliśmy o starcie kampanii rebrandingowej Telekomunikacji Polskiej SA, czyli informującej o zmianie marki TP na Orange.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FRZXJ5jpXiv0%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Wczoraj firma ujawniła szczegóły działań reklamowych. Spot pt. “Przeprowadzka” w wersji 30- i 45-sekundowej jest emitowany w telewizji  (TVP, Polsat, TVN, tematyczne kanały Atmedia, tematyczne kanały TVN, tematyczne kanały Polsatu, TVP Info) oraz internecie.

W kampanii radiowej Rozum udaje się do wróżki, która każe mu kierować się w stronę pomarańczowego światła. Kampania jest również obecna w prasie – advertoriale wzorowane na wywiady z Sercem i Rozumem, reklamy pojawią się także na nośnikach outdoorowych. Akcji towarzyszą działania ambientowe, virale głosowe zamieszane w YouTube, ogłoszenia (Serce i Rozum proszą o pomoc w przeprowadzce) oraz ciężarówki przeprowadzkowe i taksówki z kartonem przeprowadzkowym na dachu i informacją “Śmigamy do Orange”.

Kampania jest również komunikowana w mediach społecznościowych, na blogu firmowym Orange-TP, w YouTube i Facebooku. Wraz z rozpoczęciem kampanii wprowadzony również został nowy wygląd fan page’a Serca i Rozumu (przejście na Timeline).

Kreację komunikacji ATL przygotowała agencja Publicis, wyprodukował ją FilmIt, za postprodukcję odpowiadał Platige Image. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MEC. Za działania niestandardowe odpowiada agencja ArtGrapgh, a za komunikację w internecie i mediach społecznościowych agencja interaktywna LemonSky (dawniej Adv).