Na profilu Volvo Auto Polska w Facebooku wystartował konkurs – “Całkiem jak Ty”, w którym do wygrania jest użytkowanie nowego modelu V40 wraz z kartą paliwową przez okres trzech miesięcy. Zwycięzcę wybiorą m.in. obecni ambasadorowie marki Volvo – Małgorzata Kożuchowska i Piotr Adamczyk.
Zadanie polega na nagraniu krótkiego filmu, w którym kandydat na ambasadora przekona do siebie internautów oraz konkursowe jury. Ta część konkursu trwa do końca kwietnia. Następnie odbędzie się głosowanie użytkowników na najlepszy film, które potrwa do 6 maja. Wtedy też zostanie wyłoniona dwudziestka najwyżej ocenionych zgłoszeń. Z tej puli jury konkursu, przedstawiciel firmy Volvo oraz jej ambasadorowie – Małgorzata Kożuchowska oraz Piotr Adamczyk, wybiorą zwycięzcę.
Konkurs potrwa do 14 maja br. Będzie dostępny w formie aplikacji w Facebooku, w zakładce “Całkiem jak Ty” – www.facebook.pl/VolvoAutoPolska.
Za obsługę profilu Volvo w Facebooku odpowiada agencja Euro RSCG Sensors, która jest też pomysłodawcą projektu. Aplikację konkursową przygotowała agencja K2 Internet.