Kraj

Michał Żewłakow i Włodzimierz Lubański reklamują piwo Warka

W ramach kampanii reklamowej "Do hymnu!" producent piwa sięga po kolejne znane twarze.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQiq4VPhDFng%22%7D
Po Krystynie Jandzie swoich wizerunków w kampanii reklamowej piwa marki Warka (Grupa Żywiec) pod hasłem “Do hymnu!” użyczyli tym razem dwaj piłkarze: Michał Żewłakow i Włodzimierz Lubański.

Żewłakow to wielokrotny reprezentant, a także kapitan polskiej drużyny, który jednak po konflikcie z obecnym selekcjonerem Franciszkiem Smudą ma raczej małe szanse na powołanie do kadry na finały Euro 2012. Nadal do niego należy rekord liczby występów w reprezentacji kraju. Obecnie gra w klubie Legia Warszawa.

Z kolei Włodzimierz Lubański to jednej z najlepiej rozpoznawalnych polskich piłkarzy, wielokrotny reprezentant Polski w latach 1963-1980.

Nowy spot reklamowy Warki będzie emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich. Za kreację spotu odpowiada agencja Just, za kampanię internetową – agencja Pride & Glory, media zaplanował i kupił dom mediowy Macroscope OMD, materiały BTL wykonała zaś agencja Men at Work.