Kraj

"Elle" wspiera interaktywnie aukcję charytatywną

Za działania interaktywne odpowiada agencja Faceaddicted.

Rozpoczęła się Wielka Aukcja “Elle”, z której dochód zostanie przekazany na stypendia naukowe dla uczestniczek III edycji konkursu “Dziewczyny Przyszłości. Śladami Marii Skłodowskiej-Curie”.

Wyjątkowe przedmioty będzie można wylicytować w serwisie Allegro, ale śledzenie aukcji będzie również możliwe poprzez specjalną aplikację na fan page’u magazynu “Elle”.
Celem konkursu jest promocja i wsparcie wybitnie uzdolnionych studentek kierunków ścisłych.

Magazyn udostępni dziś na swoim fan page’u aplikację przedstawiającą w czasie rzeczywistym stan wszystkich aukcji związanych z projektem. Każda aukcja dostępna z poziomu aplikacji zawiera zdjęcie przedmiotu, opis, aktualną cenę, link do aukcji w Allegro oraz funkcje społecznościowe. Dodatkowo w części opisów licytowanych przedmiotów dostępne są materiały wideo, w których znane osoby niestandardowo przedstawiają historię przekazanych na aukcję przedmiotów.

Działania w Facebooku są uzupełnione wykorzystaniem QR kodów m.in. w komunikacji online. Za zaplanowanie i kreację kampanii odpowiada dział marketingu wydawnictwa, za realizację działań interaktywnych, w tym za działania crossbrandowe, social media, kody QR, działania e-PR oraz produkcję wideo odpowiada agencja Faceaddicted.

Wydanie majowe “Elle” ukazało się w nakładzie 119 500 egzemplarzy w niezmienionej cenie okładkowej 7,90 zł.