Kraj

PMPG powołuje EnterAd

Internetowym biurem reklamy pokieruje Benita Jakubowska-Antonowicz, odpowiedzialna za rozwijanie źródeł przychodów z nowych mediów.

EnterAd to nowo powstałe biuro sprzedaży reklamy internetowej specjalizujące się w obsłudze wąskich kategorii tematycznych i branżowych. Biuro jest nową aktywnością Platformy Mediowej “Point Group”. Kieruje nim Benita Jakubowska-Antonowicz, odpowiedzialna w PMPG za rozwijanie źródeł przychodów z nowych mediów.  

Oferta EnterAd jest odpowiedzią na postępującą defragmentaryzację rynku reklamy internetowej i rosnące zainteresowanie klientów ściśle i wąsko sprofilowanymi grupami dotarcia. W ofercie biura znajdują się obecnie dwie kategorie – HoReCa, obejmująca kilkanaście serwisów związanych z branżą hotelową, restauracyjną i spożywczą, oraz Logistyka (ponad 30 serwisów tematycznych). Wkrótce do tych kategorii dołączą kolejne, m.in. BtoB dla małych i średnich przedsiębiorstw.