Kraj

Rośnie znajomość marek największych portali

Najbardziej znanym portalem wśród internautów jest Onet.pl, który w I kwartale br. w badaniu TNS Interbus zanotował aż 96-proc. poziom...

Najbardziej znanym portalem wśród internautów jest Onet.pl, który w I kwartale br. w badaniu TNS Interbus zanotował aż 96-proc. poziom znajomości wspomaganej (wzrost o cztery punkty procentowe w stosunku do badania sprzed roku). Drugie miejsce zajmuje Wirtualna Polska (93 proc., wzrost o 3 pkt proc.), trzecie – Interia (75 proc., wzrost o 6 pkt proc.). Również wskaźniki dla portalu Gazeta.pl wzrosły o 6 pkt proc., do 59 proc. Natomiast wskaźniki dla pozostałych z dziesiątki najpopularniejszych serwisów nie zmieniły się zasadniczo, a w przypadku serwisu Rzeczpospolita nawet spadły (o 4 pkt proc.). Badanie TNS Interbus przeprowadzane jest przez TNS OBOP. (MG)