Kraj

Nokia nie będzie mieć dyrektora marketingu

Firma uprościła strukturę managementu - zlikwidowała stanowisko dyrektora marketingu.



Nokia nie będzie mieć dyrektora marketingu
Polski oddział fińskiego producenta telefonów komórkowych Nokia zdecydował, że nie będzie mieć dyrektora marketingu. Po odejściu z tego stanowiska Piotra Bubaka, który przeszedł do Onetu na stanowisko szefa działu mobile, Nokia Poland zdecydowała się zlikwidować to stanowisko.   
Sprzedażą i marketingiem firmy zarządza Robert Siewierski, dyrektor generalny Nokia Poland. Bezpośrednio podlega mu czteroosobowy zespół marketingowy w składzie: Katarzyna Katarzyńska, Alicja Rdzanek, Piotr Szymanek oraz Bartek Piekło.
W ten sposób polska Nokia uprościła strukturę marketingu. Dyrektorem marketingu Nokii na region Europy Środkowo-Wschodniej jest Rita Molnar-Bencze, która rezyduje w Wiedniu.
Nokia Poland współpracuje m.in. z agencjami JWT Warszawa, Wunderman Polska i Carat.

(na zdj. Robert Siewierski, fot. Nokia)