Kraj

Grupa Żywiec promuje program sponsoringowy "Zdobywcy"

Grupa Żywiec prowadzi kampanię teaserową nowego programu sponsoringowego piwa marki Żywiec "Zdobywcy". Kreację layoutów prasowych przygotowała agencja Motive. Planowaniem i...

Grupa Żywiec prowadzi kampanię teaserową nowego programu sponsoringowego piwa marki Żywiec “Zdobywcy”. Kreację layoutów prasowych przygotowała agencja Motive. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Brand & Media OMD. Obecny etap promocji prowadzony jest w dziennikach, tygodnikach opinii, w radiu i internecie. Celem tej akcji promocyjnej jest zebranie jak największej liczby zgłoszeń od potencjalnych uczestników. Następnie wybrane osoby, które zgłoszą swój udział w programie “Zdobywcy”, wezmą udział w obozach, w trakcie których zostaną wyłonieni uczestnicy wyprawy do Peru – “Śladami polskich odkrywców”. Wyprawę organizuje agencja Top Art. Firma uruchomiła również specjalny serwis internetowy www.zdobywcy.com.pl, który został przygotowany przez agencję WebService. (JD)