Kraj

LOT na Pinterest

Firma jako jedna z pierwszych polskich marek uruchomiła profil w tym serwisie społecznościowym.

LOT uruchomił profil w zdobywającym coraz większą popularność serwisie społecznościowym Pinterest https://pinterest.com/lotairlines/Za działania LOT w internecie odpowiada dział digital data & connections agencji DDB Warszawa.
 
– Dziś każda marka powinna nie tylko podążać za swoimi klientami, ale także budować społeczności w miejscach, w których będą za chwilę. W dobie internetu, w którym coraz bardziej znaczące są treści graficzne i wideo, Pinterest jest idealnym miejscem do prezentacji kierunków lotów i nowoczesnej floty Polskich Linii Lotniczych LOT – mówi Miron Mironiuk, digital data & connections director, advisor to the board DDB Warszawa.
 
Pinterest to serwis społecznościowy oparty na udostępnianiu treści na wirtualnej tablicy korkowej w postaci zdjęć lub wideo. Największą popularnością cieszy się on w USA, jednak imponujące tempo rozwoju sprawia, że wkrótce będzie serwisem globalnym. Dziennie korzysta z niego ponad 2 mln osób na świecie.
 
Profil LOT Polish Airlines funkcjonuje w języku angielskim, jednak biorąc pod uwagę specyfikę serwisu opartego głównie na treściach obrazkowych i wideo, nie powinno to stanowić żadnego ograniczenia dla polskich użytkowników. – Pinterest to świetne miejsce dla branży lotniczej, z łatwością pozwala nam promować destynacje i nowoczesną flotę samolotów. Zależy nam na tym, aby LOT był postrzegany na rynku jako firma innowacyjna i ukierunkowana na najnowsze trendy. Wszystkie działania w internecie, które prowadzimy wspólnie z DDB – zarówno w mediach społecznościowych, jak i na polu kampanii – wyróżniają się jakością i innowacyjnym podejściem – mówi Barbara Grabiwoda, senior marketing specialist z PLL LOT.