Zagranica

WPP partnerem wiodącej platformy technologicznej

Holding WPP podpisał porozumienie o partnerstwie z wiodącą hinduską firmą technologiczną Infosys.

Infosys w 2011 r. otrzymał m.in. tytuł Partnera Biznesowego Roku koncernu Procter & Gamble. Obecnie zatrudnia 150 tys. osób w 65 biurach zlokalizowanych w 30 krajach. WPP, a konkretnie wyodrębniona w strukturach tego holdingu w 2010 r. firma Fabric Worldwide, oraz Infosys utworzyły w ramach porozumienia spółkę joint venture o nazwie BrandEdge. Jak deklarują obydwie strony, nowy podmiot będzie łączył “wszechstronne kompetencje marketingowe i technologiczne”. Według zapewnień Martina Sorrella, CEO WPP, nowa struktura już wystartowała w trzech przetargach, z których wszystkie wygrała. Pierwszy zdobyty budżet to GlaxoSmithKline, dwa pozostałe mają być ujawnione w najbliższej przyszłości.

 (BrandRepublic)