Kraj

DaimlerChrysler przeprowadzi kampanię Mercedesa klasy C

Kampania reklamowa będzie towarzyszyła debiutowi samochodu Mercedes klasy C sprzedawanego przez koncern DaimlerChrysler Automotive Polska. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Ad...

Kampania reklamowa będzie towarzyszyła debiutowi samochodu Mercedes klasy C sprzedawanego przez koncern DaimlerChrysler Automotive Polska. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Ad Fabrika/FCB i dom mediowy Mediaedge:cia. Samochód będzie dostępny w salonach od 1 maja br. i wtedy też rozpocznie się dwutygodniowa kampania. Celem akcji, która obejmie tylko prasę, będzie przedstawienie Mercedesa klasy C w nowej liftingowanej wersji. Grupą docelową są bardzo dobrze zarabiający przedsiębiorcy, menedżerowie i przedstawiciele wolnych zawodów, głównie mieszkający w dużych miastach. W kampanii zostaną użyte następujące tytuły prasowe: “Gazeta Wyborcza” i jej dodatek “Wysokie Obroty”, “Rzeczpospolita”, “Polityka”, “Forum”, “Newsweek” i “Wprost”. W 2003 r. DaimlerChrysler Automotive Polska sprzedał 3880 samochodów Mercedes (źródło: Samar). (PU)