Noble Securities SA wprowadził autorską aplikację transakcyjną NS Forex skierowaną do osób zaczynających inwestycje na rynku Forex.
Wprowadzeniu NS Forex towarzyszy kampania promocyjno-reklamowa “Z NS Forex nie musisz się gimnastykować. NS Forex – najprostsza gra na walutach”. Jej celem jest pokazanie, że handlowanie na rynku Forex nie musi być skomplikowane. Dedykowana strona do tej oferty (www.nsforex.pl) została zaprojektowana tak, aby początkujący gracz mógł z łatwością przeprowadzić swoje pierwsze transakcje.
Za stworzenie spotu reklamowego odpowiada Avanti, która wygrała konkurs kreatywny. Kampania prowadzona jest na szeroką skalę w internecie w takich portalach, jak: Wirtualna Polska, Pracuj.pl, Onet.pl, Interia, oraz w stacjach telewizyjnych o profilu finansowym (TVN24, Polsat News) i w stacjach tematycznych. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaVest.