Kraj

Noble Securities SA promuje NS Forex

Noble Securities SA ruszył z kampanią reklamową nowej promocji NS Forex.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0XguTcq6mNw%22%7D
Noble Securities SA wprowadził autorską aplikację transakcyjną NS Forex skierowaną do osób zaczynających inwestycje na rynku Forex.

Wprowadzeniu NS Forex towarzyszy kampania promocyjno-reklamowa “Z NS Forex nie musisz się gimnastykować. NS Forex – najprostsza gra na walutach”. Jej celem jest pokazanie, że handlowanie na rynku Forex nie musi być skomplikowane. Dedykowana strona do tej oferty (www.nsforex.pl) została zaprojektowana tak, aby początkujący gracz mógł z łatwością przeprowadzić swoje pierwsze transakcje.

Za stworzenie spotu reklamowego odpowiada Avanti, która wygrała konkurs kreatywny. Kampania prowadzona jest na szeroką skalę w internecie w takich portalach, jak: Wirtualna Polska, Pracuj.pl, Onet.pl, Interia, oraz w stacjach telewizyjnych o profilu finansowym (TVN24, Polsat News) i w stacjach tematycznych. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaVest.