Zagranica

W Paryżu zainstalowano największy ekran reklamowy

W stolicy Francji rozpoczęto instalowanie największego w Paryżu elektronicznego ekranu reklamowego o powierzchni 36 metrów kwadratowych. Zawiśnie on na najwyższym...

W stolicy Francji rozpoczęto instalowanie największego w Paryżu elektronicznego ekranu reklamowego o powierzchni 36 metrów kwadratowych. Zawiśnie on na najwyższym wieżowcu we Francji, 56-kondygnacyjnym Tour Montparnasse. Według przedstawicieli sieci Norifumi Goddarh, będącej właścicielem ekranu, obrazy ukazujące się na nim będą oglądane przez 3,5 mln przechodniów i kierowców. Jako pierwsi reklamodawcy pojawią się na nim takie firmy jak: Adidas, Ford Motor Co., l’Oreal, operator telefonii komórkowej SFR oraz producent zegarków Tag Heuer. Zainteresowanie wyraziły już także IBM i Apple Computer. Pierwsze miesięczne cykle reklam zostały sprzedane w cenie 17 tys. USD za 300-krotne powtórzenie 20-sekundowych spotów w ciągu jednego dnia. Podobne ekrany zainstalowane są już w trzech innych światowych stolicach: Nowym Jorku, Tokio i Berlinie.