Równolegle Nestle Waters będzie promować loterię konsumencką Nałęczowianki. Jej mechanizm polega na zakupie jednej butelki wody mineralnej Nałęczowianka i przesłaniu SMS-em znajdującego się pod zakrętką kodu. Do wygrania jest 10 nagród po 7 tys. zł oraz 700 nagród po 100 zł.
Kampania obejmować będzie zarówno działania ATL, jak i aktywności na poziomie punktu sprzedaży.
Za działania ATL odpowiada agencja Red8, za aktywności w internecie Red8 Digital, a za organizację promocji, materiały POS i stronę WWW Linea Recta. Media do kampanii zaplanował MEC.
Jak podaje Nestle Waters (za Nielsenem), firma ma blisko 10 proc. udziałów wartościowych w całym rynku wód butelkowanych. Nałęczowianka zakończyła ubiegły rok z udziałami na poziomie 5,5 proc. ilościowo i 8,0 proc. wartościowo w segmencie wody czystej (ACNielsen, grudzień 2011). Głównymi jej konkurentami są: Kropla Beskidu (Coca-Cola Poland Services), Cisowianka (Polskie Zdroje) oraz Żywiec Zdrój i Dobrowianka (Grupa Danone).