Kraj

Nestle Waters wkrótce rusza z kampanią Nałęczowianki [wideo]

Marketer wykorzysta wprowadzoną rok temu platformę komunikacyjną marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fnpska_Jzx_o%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Nestle Waters wkrótce rusza z kampanią reklamową wspierającą wodę mineralną Nałęczowianka. Równolegle prowadzi promocję konsumencką dla tego brandu.
 
W tegorocznych działaniach marketer wykorzysta wprowadzoną w ub.r. platformę komunikacyjną marki “7 udanych dni/unikalna kompozycja 7 minerałów”. Podobnie jak w roku ubiegłym będzie podkreślać w kampanii wpływ odpowiedniego nawodnienia na organizm człowieka oraz na prawidłowe funkcjonowanie umysłu i ciała.

Równolegle Nestle Waters będzie promować loterię konsumencką Nałęczowianki. Jej mechanizm polega na zakupie jednej butelki wody mineralnej Nałęczowianka i przesłaniu SMS-em znajdującego się pod zakrętką kodu. Do wygrania jest 10 nagród po 7 tys. zł oraz 700 nagród po 100 zł.

Kampania obejmować będzie zarówno działania ATL, jak i aktywności na poziomie punktu sprzedaży.

Za działania ATL odpowiada agencja Red8, za aktywności w internecie Red8 Digital, a za organizację promocji, materiały POS i stronę WWW Linea Recta. Media do kampanii zaplanował MEC.

Jak podaje Nestle Waters (za Nielsenem), firma ma blisko 10 proc. udziałów wartościowych w całym rynku wód butelkowanych. Nałęczowianka zakończyła ubiegły rok z udziałami na poziomie 5,5 proc. ilościowo i 8,0 proc. wartościowo w segmencie wody czystej (ACNielsen, grudzień 2011). Głównymi jej konkurentami są: Kropla Beskidu (Coca-Cola Poland Services), Cisowianka (Polskie Zdroje) oraz Żywiec Zdrój i Dobrowianka (Grupa Danone).