M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nivea równocześnie promuje dwie linie męskich kosmetyków

Joanna Dziwisińska | 7 maja 2012, 06:00

Wraz z sezonem wiosenno-letnim Nivea intensyfikuje działania reklamowe kierowane do mężczyzn.

Nivea Polska rozpoczęła kampanie reklamowe dwóch linii męskich kosmetyków. Są to serie Skin Energy (w skład której wchodzi żel do mycia twarzy, żel do golenia, balsam po goleniu, regenerujący żel-krem do twarzy, regenerujący krem do twarzy oraz roll-on pod oczy) oraz dezodoranty Invisible Deo.

Obie kampanie obejmują największe stacje ogólnopolskie oraz kanały tematyczne. Za przygotowanie spotów odpowiada agencja DraftFCB + Ad Fabrika, natomiast za planowanie i zakup czasu reklamowego odpowiada dom mediowy MEC. Według danych Nivea Polska, na podstawie Nielsena, udziały wartościowe marki w kategorii deo wynoszą 20,1 proc., dla Nivea for men zaś - 28,5 proc. Marketer nie podaje dokładnej wartości kampanii.

Czytaj więcej na temat: , ,