M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lego Friends z kampanią rekomendacji Streetcom

Tomasz Wygnański | 7 maja 2012, 06:00

Akcja zaangażowała zarówno mamy, jak i córki z bazy agencji.

W ramach promocji nowej serii zabawek Lego  Friends producent zdecydował się przeprowadzić kampanię rekomendacji konsumenckich, realizowaną przez agencję Streetcom Polska. Z bazy ekspertów Streetcom wybrano tysiąc mam dziewczynek w wieku 5-8 lat. Kampania umożliwia dotarcie z rekomendacjami produktu do ponad 65 tys. zainteresowanych osób. Producent otrzymuje również badanie opinii na temat produktu.

Lego  Friends to seria klocków przeznaczona specjalnie dla dziewczynek. Nowe zestawy dają możliwości budowania, projektowania, dekorowania, przebudowywania oraz odgrywania ról i scenek w aranżowanym przez dziewczynki świecie.


W kampanię rekomendacji zaangażowane są zarówno mamy, jak i córki. Dziewczynki otrzymały zestawy zabawek konstrukcyjnych Lego Friends oraz prezenty dla swoich koleżanek, które zapraszają na podwieczorek. Zdjęcia ze wspólnej zabawy oraz komentarze są umieszczane przez mamy na otwartym forum. Mechanizm kampanii polega na tym, że mamy dzielą się opiniami swoich córek i ich gości. Przekazują wszystkie uwagi i spostrzeżenia w formie raportów, będących podstawą do badania przeprowadzanego dla producenta przez Streetcom.  

Celem kampanii jest dotarcie z produktem do docelowej grupy konsumentów, pozyskanie szczerych rekomendacji produktu oraz wiarygodnych opinii i promocja nowej linii zabawek.

Czytaj więcej na temat: ,