Kraj

Wybrano członków jury tegorocznej edycji konkursu Złota Strzała

W czwartek 13 maja odbędą się obrady jury VIII edycji konkursu marketingu bezpośredniego Złota Strzała. W tym roku prace będzie...

W czwartek 13 maja odbędą się obrady jury VIII edycji konkursu marketingu bezpośredniego Złota Strzała. W tym roku prace będzie oceniać 9 osób: Hanna Bielawska-Koc, dyrektor marketingu Gallaher Polska; Andrzej Chmiel, dyrektor marketingu PepsiCo; Olgierd Cygan, prezes zarządu DigitalOne; Krzysztof Czupryna, prezes zarządu GCS; Tomasz Grzybowski, dyrektor zarządzający oddziału warszawskiego agencji Tequila/Polska; Dominika Kraśko, dyrektor marketingu Grupy Goodyear Polska; Piotr Mularewicz, dyrektor generalny Peppermint; Maciej Wielkopolan, prezes zarządu CTM – Centrum Telemarketingowe, i Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny Eskadry BTL. Do ósmej edycji konkursu nadesłano 85 projektów (o 1/3 więcej niż w roku ubiegłym) z 35 agencji. Prace będą oceniane w 10 kategoriach (w tym nowa – marketing mobilny). Prezentacja wyników i omówienie konkursu nastąpi w “Raporcie Specjalnym Złota Strzała” wydanym 27 maja br. wraz z 11. numerem “Media i Marketing Polska”. Organizatorem konkursu jest VFP Communications, wydawca magazynu “Media i Marketing Polska”. (TW)