Kraj

Kolejny odcinek "kolejowego" serialu ING Banku

Po kampanii pożyczek gotówkowych bank powraca do reklamowani kont direct.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_NKlYHqdofk%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
ING Bank Śląski rusza z nową kampanią reklamową. Po trwającej od połowy marca br. (patrz MMP24) kampanii reklamowej, w której po raz pierwszy reklamował ofertę pożyczek gotówkowych, bank powraca do reklamowania kont internetowych.

Wykorzystuje formułę serialu reklamowego – akcja kolejnych odcinków rozgrywa się w pociągu. Czworo bohaterów w różnych sytuacjach prezentuje możliwości kont direct ING Banku (w najnowszym odcinku – bankowość mobilną). Wszystkie odcinki łączy zdanie będące zarazem hasłem kampanii: “Internetowi mają lepiej”.

Kreację reklam przygotowała agencja Brain, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western.